GKLUB.PL

Oficjalna strona stowarzyszenia Mercedes Off Road Club

ORC Reisemobil G-CampPro na wyprawy

ORC Reisemobil G-CampPro został zbudowany na modelu Professional, służy do podróży i to raczej tych dalszych. W środku znajdziemy kompletnie wyposażoną kuchnie, podnoszoną sypialnie, szafy, szuflady oraz przeróżne schowki. Tylna zabudowa została skonstruowana z profili węglowych oraz płyt warstwowych z włókna szklanego o strukturze plastra miodu. Ceny poszczególnych dodatków można znaleźć bezpośrdenio na stronie firmy ORC.

Mercedes G 55 AMG Mansory Couture

Bazą do zbudowania auta nazwanego G-Couture był model G 55 AMG. Tylko niewielka garstka ludzi będzie miała możliwość zasmakowania tego unikatowego samochodu, gdyż produkcja jest limitowana do 7 egzemplarzy. Nowy, surowy i niestandardowy pakiet dla G-klasy imponuje zarówno od strony wizualnej jak i technologicznej. Wszystkie zewnętrzne elementy auta, aż do dolnej krawędzi szyb oraz dach wykonane są z włókna węglowego. Mansory zastąpiło większość seryjnych komponentów silnika wyczynowymi częściami pochodzącymi z Meredesa-Benza SLR. Rozległe modyfikacje pozwoliły uzyskać G-Couture zniewalającą w stosunku do fabrycznej 507 KM (373 kW) moc rzędu 700 KM (515 kW). Maksymalny moment obrotowy został podniesiony z 700 do 880 Nm. W celu przeniesienia tej monstrualnej mocy na drogę, luksusowy tuner wyposażył samochód w wyczynowe opony Pirelli Scorpion w rozmiarze 305/35/R23, założone na 23 calowe, jednoczęściowe felgi prezentowane przez Mansory na swojej światowej premierze.

Mercedes G 500 Cabrio Mansory Speranza

Został zaprojektowany na bazie G 500 Cabrio, jest szerszy o 2 cm, posiada nowy przedni i tylny spoiler z lampami LED oraz maskę z włókna węglowego. Speranza stoi na 24 calowych kutych felgach, odzianych w ultra wytrzymałe opony w rozmiarze 305/35/R24. Całość uzupełnia silnik G 500, w którym wymieniono prawie wszystkie elementy ruchome na takie z toru wyścigowego. W efekcie zamiast 385 KM (285 kW) Speranza osiąga 700 KM (515 kW), a maksymalny moment obrotowy został elektronicznie ograniczony do 900 Nm - jednym słowem auto doskonałe na letnie wypady na pikniki.

Mercedes G 65 AMG Hamman Spyridon

"Zwykłe" G 65 AMG zjeżdżając z linii produkcyjnej dysponuje 612 KM (450 kW). Hamman Spyridon dzięki nowej mapie zapłonu i kompletnie zmodyfikowanemu układowi wydechowemu osiąga imponujące 702 KM (517 kW). Maksymalny moment obrotowy zwiększa się z 1000 do 1110 Nm. Tańsza wersja - G 63 AMG została podkręcona do 610 KM (449 kW) ze standardowych 544 KM (400 kW), a maksymalny moment obrotowy wzrósł z 700 Nm do 875 Nm. Kolorystyka utrzymana jest w czerni i wzbogacona licznymi zdobieniami w kolorze złotym. Na masce oraz tylnej osłonie koła zapasowego namalowano logo firmy - Pegaza, które będzie świecić po włączeniu przycisku w kabinie. Efekt ten uzyskano dzięki zastosowaniu wielu warstw specjalnej farby, do której przykłada się niewielkie napięcie. Spyridon jest też szerszy o 8 cm w stosunku do serii, posiada kilka lamp typu LED (wprawne oko zauważy brak standardowych kierunkowskazów), nowy przedni i tylny spoiler poprawiający aerodynamikę, ramki lusterek i maskę wykonano z włókna węglowego, a wyjątkowo szerokie poszerzenia, kryją 24 calowe aluminiowe obręcze z oponami w rozmiarze 305/35/R24.